Brillintaussie.blogg.se

Livet med en Aussie och Schäfer

Fortsatt långa uppehåll...

Publicerad 2014-10-24 19:26:28 i Allmänt,


Fortsatt långa uppehåll, men inte mindre händelserikt liv för det!
Vi har hunnit med en del under hösten!
 
I Augsti åkte jag och Ila ned på USM och tävlade. En 6:e placering i lydnaden, Första pris båda dagarna. Super nöjd över Ila synd att matte blev så nervös så många missar berodde självklart på mig!
Sedan har vi varit och tävlat lydnadsklass 1 med förstapris och klassvinst!
Vi ställde även på utställningen i Sundsvall med Excellent och andra plats i unghundsklassen.
Nu går vi en lydnadskurs med inriktning på tvåan, super kul!
 
Ila har även fått dra ut sin avslagna hörntand, så inga tävlingar nu i höst!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Josefin Lundkvist

Publicerad 2015-01-08 16:49:00

Kul att ha hittat hit! Vi pratades vid på en tävling i Luleå i höstas och jag fastnade mycket för din fina Ila :) Ni var väldigt duktiga, och jag kommer följa er med spänning! Vi går som jag sa då (inte så lätt att komma ihåg) i tankarna om att skaffa en egen aussie, så det är så kul att följa flera olika individer :) /Josefin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt liv med mina tre hundar, två aussies och en schäfer

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela