Brillintaussie.blogg.se

Livet med en Aussie och Schäfer

Bad!

Publicerad 2014-07-12 16:48:00 i Australian Shepherd, Vardag,

Åkte iväg en sväng med Emma och hennes Vip som också är Ilas pappa. Hittade tillslut ett ställe där jag och hundarna kunde bada, Emma stod för korten istället ;)
 
Är så kul att se Ila simma, sen är det sådan stor skillnad med och utan flytväst. Hon är så mycket tryggare när hon har flytvästen och vågar sig längre ut (kanske beror de på att jag är lungnare då...)
 
 
 
 
 
 
 
Fina farbor Blå...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin och Billy

Publicerad 2014-08-12 07:27:35

Vad fin hon är! =)

Svar: Tack!!
Ronja None

Postat av: Pälsklingar

Publicerad 2014-09-18 21:51:46

Denna sommar var det verkligen upplagt för bad med den värmen! ;) Upplever att min egen aussie simmar "bättre" med flytväst också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt liv med mina tre hundar, två aussies och en schäfer

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela