Brillintaussie.blogg.se

Livet med en Aussie och Schäfer

Årsresumé för 2013

Publicerad 2014-01-01 21:08:28 i Allmänt,

Målen för 2013 var :

STANNA
INKALLNING
Följsam, fokus på mig ( vilket jag inte trodde vi skulle uppnå)
Träna på av/-påknapp. Alltså grunderna.
Kunna vara ensam
 
Men året har bjudit på så mycket mer, vi har hunnit med en internationell utställning med ett Very Good. Två godkända Resultat i Rallylydnad och där visades de verkligen hur långt vi har kommit i våran relation, för mig vart det ett uppvaknande hur långt vi verkligen har kommit i våran relation. Trodde aldrig vi skulle vara ute och tävla när Ila var 11 månader gammal. Vilket känns helt fantastiskt fortförande!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt liv med mina tre hundar, två aussies och en schäfer

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela